oleh: kantan Ikan Pari Bakar

Img_0410

resepi bonda


Created on : 18-08-2008

Print

E-mail kepada teman

Tulis Laporan




Share


Bahan-bahan ( berdasarkan kuantiti bahan )

  • ikan pari dibasuh bersih, Garam, serbuk kunyit sos cili kicap manis

Cara-cara

  1. gaul ikan pari bersama garam , kunyit, sos cili dan kicap. perap sekejab dan bakar.

Tag

ikan


Laporan Masakan Bergambar (2)

Picture_1276
03-09-2008
sempoi jek..hehe
Laporan oleh: junjs11
Dsc02019
01-11-2009
Tak pernah buat ikan bakar macam ni, biasanya bakar sempoi tak de make-up2. Silapnya saya bakar dalam rumah, sampai pagi ini rumah den berbau.. Tapi saya akan buat lagi utk makan ngan adik-2, nak bakar kat luar rumah. 5 star utk resepi ni. Tq
Laporan oleh: Sharm1969

Komentar (5)

29-11-2010, anasham12 komentar :

simple..leh cuba ni


10-03-2011, umie_saat komentar :

simple la resepi ni ...boleh la try lepas ni...lum penah masak sdiri lagi sbb xtau nk masak ikan pari..ingat'n susah..hehehe


17-03-2011, littlegirl komentar :

wah menariknya..leh cuba nie


31-05-2011, adab komentar :

salam.5 star juga..sbb ringkas dan mudah..rasanya pun dah tahu..tak perlu lagi nak makan dgn sos sbb dah bubuh siap2 sos..tq untuk bonda u..ada lagi resepi bonda yang lama2 tu perturunkanlah kat MYR. Thanks


13-08-2011, nurulain.mukri komentar :

tq


Untuk posting komentar, perlu login terlebih dahulu