« Prev 1 ... 213 214 215 216 217 ... 4859 Next » Kumpulan Komentar

22-07-2011, kak fida posting komentar di ♥Danish Butter Cookies™:
w'salam Snur...guna slh satu tepung...akak guna tepung gndum aje,kukis ttp jadi ringan dan garing...


22-07-2011, ryn_ny posting komentar di Makaroni Goreng Pedas:
mat..kalo nk tambah telur boleh x..ke xsesuai dgn macaroni ni..


22-07-2011, sherrysally posting komentar di Suhun goreng mentuaku:
Bagi pesakit kencing manis suhun adalah amat sesuai sekali di makan bg menggantikan bihun goreng ...


22-07-2011, linaarissa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
klu ulamnya petai..mmg terangkat..cicah plak ngn sambal belacan..he he..


22-07-2011, linaarissa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
asnad~ boleh..tp jd kering la xde kuah...klu masuk dlm oven ada kuah skit2..


22-07-2011, linaarissa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
As-salam semua~ he he try la..biasa la dh penat2 balik kerja ni la masakan yg paling cepat ..masa...


22-07-2011, asnad posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
cm nk try je..tp klu x oven bakar pakai kuali je boleh x?


22-07-2011, purplerossa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
eh eh..sedap ek ikan cencaru wat cmni?sy tau wat ikan blah blakang jek ngn ikan ni.(yg letak samb...


22-07-2011, uniquealashoppe posting komentar di Macaron:
Wah hebatnyer korg sume.. pandai memasak.. mcm2 resepi..


22-07-2011, ryn_ny posting komentar di Churros:
kalau xnk guna piping tu jadi x,..boleh x guna tangan je buat panjang2... ker adunan dia lembik x...


22-07-2011, purplerossa posting komentar di Udang Masak Hijau:
yongnani..kaw memang da bomb!hehehe


22-07-2011, aique84 posting komentar di Puding Karamel tanpa telur:
dah banyak kali mencuba... thx fira syira.. x sempat nak ambil gambar dah kena ngap... thx


22-07-2011, niz012 posting komentar di Lasagna:
kalau tak de oven, boleh tak pakai microwave and berapa lama masa nya..


22-07-2011, Endun posting komentar di Mee Jawa:
Ni ringkas je nak buat.Tak banyak sangat bahan. Nanti aku cuba buat hehe.. Ni memang fav aku ni. ...


22-07-2011, Snur posting komentar di Kek karot:
Salam kak Sharifah,air oren yg d buat rndm ksms tu msk sekali jg dlm kek tu nnt?


22-07-2011, Snur posting komentar di ╰☆╮Apam GANas Coffee-mate®:
warna yg menarik..nk try buat jg,mdh2an senyumnya mcm apam ni jg...


22-07-2011, kakbesah posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
salam linaarissa, walaupun mudah, tp, tetap menarik respini.. terimakasih yer..


22-07-2011, yongnani posting komentar di Udang Masak Hijau:
purple.tq 4 dia resepi...hi3...menarik, tertarikk.....


22-07-2011, Snur posting komentar di ♥Danish Butter Cookies™:
Salam kak fida,sy nk penerangan lbh tpg Top/gndum tue...guna dua2 jns tpg atau slh 1 ant nya...


22-07-2011, yongnani posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
tq lina share resepi ni...tengok resepi pon cam sedappp jee...;p