« Prev 1 ... 213 214 215 216 217 ... 4859 Next » Kumpulan Komentar

23-07-2011, inawazrun posting komentar di Ayam Spicy Deluxe:
boleh try ni,...


23-07-2011, purplerossa posting komentar di biskut oats kurma:
As salam kak..jap lari topik jap..bebaru ni sy cm tenampak2 respi apam balik dari dapo akk..tapi ...


23-07-2011, salbiahabdrahman posting komentar di rendang mak mertua k.besah:
memang air tangan mak2 kita tak leh challange.........nnti akan dtg anak2 kita pulak kata masakan...


23-07-2011, salbiahabdrahman posting komentar di rendang mak mertua k.besah:
memang sedap... sesuai untuk berbuka puasa..... n tak lama lagi raya.. bole di hidang bersama ket...


23-07-2011, kualilobang posting komentar di Air asam ikan bakar:
klu boh tomato ok x


23-07-2011, c-tiey posting komentar di ^ Paprik Ayam Mudah:
cedap la..paprik ney...huhuhu


22-07-2011, kak fida posting komentar di ♥Danish Butter Cookies™:
w'salam Snur...guna slh satu tepung...akak guna tepung gndum aje,kukis ttp jadi ringan dan garing...


22-07-2011, ryn_ny posting komentar di Makaroni Goreng Pedas:
mat..kalo nk tambah telur boleh x..ke xsesuai dgn macaroni ni..


22-07-2011, sherrysally posting komentar di Suhun goreng mentuaku:
Bagi pesakit kencing manis suhun adalah amat sesuai sekali di makan bg menggantikan bihun goreng ...


22-07-2011, linaarissa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
klu ulamnya petai..mmg terangkat..cicah plak ngn sambal belacan..he he..


22-07-2011, linaarissa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
asnad~ boleh..tp jd kering la xde kuah...klu masuk dlm oven ada kuah skit2..


22-07-2011, linaarissa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
As-salam semua~ he he try la..biasa la dh penat2 balik kerja ni la masakan yg paling cepat ..masa...


22-07-2011, asnad posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
cm nk try je..tp klu x oven bakar pakai kuali je boleh x?


22-07-2011, purplerossa posting komentar di ~ikan bakar mudah~:
eh eh..sedap ek ikan cencaru wat cmni?sy tau wat ikan blah blakang jek ngn ikan ni.(yg letak samb...


22-07-2011, uniquealashoppe posting komentar di Macaron:
Wah hebatnyer korg sume.. pandai memasak.. mcm2 resepi..


22-07-2011, ryn_ny posting komentar di Churros:
kalau xnk guna piping tu jadi x,..boleh x guna tangan je buat panjang2... ker adunan dia lembik x...


22-07-2011, purplerossa posting komentar di Udang Masak Hijau:
yongnani..kaw memang da bomb!hehehe


22-07-2011, aique84 posting komentar di Puding Karamel tanpa telur:
dah banyak kali mencuba... thx fira syira.. x sempat nak ambil gambar dah kena ngap... thx


22-07-2011, niz012 posting komentar di Lasagna:
kalau tak de oven, boleh tak pakai microwave and berapa lama masa nya..


22-07-2011, Endun posting komentar di Mee Jawa:
Ni ringkas je nak buat.Tak banyak sangat bahan. Nanti aku cuba buat hehe.. Ni memang fav aku ni. ...